• מהו אתר Toyz?

    Toyz הוא האתר עם מבחר הצעצועים והמשחקים הכי גדול, הכי איכותי  - והכל במחירים התחרותיים ביותר בשוק.

  • כיצד מבצעים הזמנה (לקוחות חדשים)?

    אם מצאת מוצר אותו אתה מעוניין לקנות, ראשית הוסף אותו לעגלת הקניות על ידי לחיצה על כפתור "הוסף לעגלת קניות". לאחר שתסיים את קניותיך, לחץ על כפתור "המשך לקופה". אם אין לך חשבון, אנא מלא את פרטי החיוב והמשלוח שלך, בחר את שיטת המשלוח ולחץ על כפתור שלם באמצעות PayPal.

  • כיצד מבצעים הזמנה (לקוחות קיימים)?

    אם מצאת מוצר אותו אתה מעוניין לקנות, ראשית הוסף אותו לעגלת הקניות על ידי לחיצה על כפתור "הוסף לעגלת קניות". אם כבר יש לך חשבון, בחר את שיטת המשלוח ולחץ על כפתור שלם באמצעות PayPal.

  • מהם מבצעים יומיים?

    מבצעים יומיים הם מבצעים ייחודיים המוגבלים בזמן.

  • מהן אפשרויות התשלום?

    אנו תומכים בשירות PayPal המאפשר לכל אחד לשלם בכל דרך, כולל כרטיסי אשראי.

  • מהי מדיניות המשלוחים של האתר?

    באמצעות משלוח מהיר, ההזמנה שלך תישלח ותסופק בטווח שבין 1 עד 4 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה, כתלות במקום מגוריך
    כמו כן קיימת אופציה לאיסוף עצמי של ההזמנה.

  • מהי הכתובת לאיסוף עצמי של ההזמנה?

    איסוף עצמי יתבצע ממשרדי החברה, בתיאום טלפוני מראש:

    Toyz

    1800-80-8699

    בתיאום מראש בלבד


    במידה ויש בעיה עם המוצר שבחרת, תקבל מאיתנו הודעת דואר אלקטרוני  עם ביצוע ההזמנה שלך.
    אנא שים לב: אם יש לך שאלות בנוגע לעסקה שלך, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת customerservice@Toyz.co.il כדי שנוכל לסייע לך.

  • כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?

    ברגע שההזמנה תצא לדרך, מספר מעקב ההזמנה יישלח ישירות אל הדואר האלקטרוני שנתת בעת יצירת ההזמנה

  • האם עליי לשלם מיסים כלשהם עבור ההזמנה שלי?

    יש הבדלים בין תקנות המיסוי ממדינה למדינה, ולכן באחריותך לבדוק את החוקים והתקנות המקומיים הרלוונטיים לפני ביצוע ההזמנה.

  • מהי מדיניות הפרטיות של Toyz?

    אנו מחויבים לשמירה על פרטיות לקוחותינו. המידע האישי שלך, פרטי חשבון הבנק ופרטי העסקה לא ישותפו עם צדדים אחרים כלשהם.

  • כיצד נשמרת אבטחת האתר?

    אנו משתמשים באמצעי אבטחה מתקדמים כדי להפוך את האתר שלנו לבטוח עבור לקוחותינו. אנו משתמשים בטכנולוגית הצפנה SSL 128 bit בזמן קבלת ושידור פרטי כרטיסי אשראי בעת ביצוע העסקה. לאחר עיבוד ההזמנה, פרטים רגישים עוברים הצפנה ונשמרים בשרתים לא מקוונים, ולפיכך נמנעת גישה אליהם דרך האינטרנט.

  • מהי מדיניות ההחזרים של האתר?

    Toyz תחזיר כספים עבור הזמנות ששולמו בתנאי ש
    * הלקוח יצר קשר עם שירות הלקוחות לפני החזרת המוצר
    * אין מדיניות הגבלה על מוצרים מסוג זה – למשל, ישנם מוצרים שלא ניתן להחזירם עקב אופיים המיוחד, כגון מוצרי קוסמטיקה או הזמנות אישיות
    * המוצר נשלח חזרה באריזתו המקורית ללא פגמים ומבלי שנעשה בו שימוש – אלא אם שירות הלקוחות דרש רק תמונה של המוצר.

    *כתובת להחזרה : פקטורי פרייס, ת.ד. 8139, כפר גנים, פתח תקווה

  • מהי מדיניות הביטולים של האתר?

    באפשרותך לבטל את ההזמנה בתנאי שבקשת הביטול נשלחה לפני משלוח ההזמנה. את בקשת הביטול ניתן לשלוח באמצעות דואר אלקטרוני אל הכתובת:
    customerservice@Toyz.co.il

  • כיצד נרשמים לקבלת  ניוזלטרים?

    תוכל להירשם לקבלת הניוזלטרים שלנו בעמוד הבית. חפש את תיבת הרשמה לניוזלטר, ומלא את כתובת הדואר האלקטרוני שלך, שם פרטי, שם משפחה, ולחץ על כפתור "הירשם".

  • האם ניתן לשלוח מתנות לאדם אחר מאתר Toyz?

    תוכל לשלוח את ההזמנה לאדם אחר פשוט על ידי בחירת כתובת משלוח שונה בעמוד הקופה.

  • כיצד ניתן ליצור קשר עם האתר?

    ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות טופס יצירת הקשר באתר זה, או על ידי שליחת מייל לכתובת
    play@Toyz.co.il